måndag 14 mars 2011

Zurückbleiben bitte

Jaja, då var första dagen klar. Det var fan skojj att se alla tvingas prata engelska, proffesorerna var som vanligt sämst. Jag kallar det Jan Berg effekten. I tyskland har dom fattat galloppen och har typ subventionerad lunch. Plockade en tallrik pasta och köttbullar i restaurangen och en cola, börjar dra fram 10 euro lappen när tanten slår in 3 euro i kassan. Efter maten så lämnar jag in tomflaskan och får panten tillbaka... Sug på den valdino.


Sen gick vi på tapas bar. Skolan bjöd. Jävligt gott, drack 3 dyra öl. dom kostade 2.9 euro...

Klassen är skojjig och tysk, än så länge. Alla har bra projekt under bältet så man ligger inte först i klassen, skönaste kommentaren idag var från en kille som jobbat på schoeps. "VA?? kör ni millennia preamps? dom är typ sääääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST"
hehe

skojj.

På onsdag så får jag kanske bo hos en klasskompis polare, sköna snubbar, hoppas det ordnar sig bra.
På vägen hem köpte jag ett sexpack starköl, 16 spänn, sug på den. Nu sitter jag på rummet och myser med en kall fulöl. Trött och nöjd. Imorgon blir det nya tag! tjohooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar