onsdag 16 mars 2011

Hamburger

Listade ut att på skollunchen så kostade läsken typ mer än hälften, 1.5 till 1.8 euro för lunch, (mina klasskamrater gnällde vid 1.8 euro)

Men idag gick vi till konsthögskolan och åt, jag åt blodig stek med grillad potatis och stekt lök med sallad för typ 35 spänn. niiiiiiice.

Har varit och träffat en snubbe vars soffa jag får sova på någon dag med lite flyt, vilket är nice. Drack några öl och softade. också nice.

Imorgon blir det mer skola, flytt och lite sökning efter mitt skollegg som är mystiskt borta.
Ibland är folk lite cp, och det är jobbigt. Men det ordnar sig nog. Satans trött, det händer inte så mycket just nu förutom långa dagar i skolan. Kommer nog mer updates i helgen. tror jag iaf :D

Imorgon ska jag som sagt leta mitt skollegg så jag får åka gratis tunnelbana och sånt. :P :P :P

märker att jag alltid är lite full när jag skriver på kvällen, borde börja blogga på dagen istälelt!

1 kommentar:

  1. Haha, tror ingen förväntat sig annat än inlägg skrivna lätt i fyllan. Du är ju i Tyskland :P

    SvaraRadera