tisdag 29 mars 2011

Min prettantiösa bild

På bloggen har jag inte tänkte, så, utan jag drog dit min profilbild från fejjan och sen autosizade bloggen den sådär. Och jag tänkte" jävlar vad pretttttttttttttttttto, det kör vi på"
Det är juh kul för jag är juh inte pretto, jag tar aldrig mig själv eller mitt gymmande på för stort allvar och jag är alltid ödmjuk och förstående. Så att ni vet.

Alltså tysklan är juh ett u-land ibland, på söndagar är allt stängt. Säkert kyrkorna också, "ska vi gå till kyrkan mamma och pappa? nein vordamte unge, det är juh söntak!!!!" osv. skumt.

Häromkvällen när jag åkte hem såg jag en annan kul tysk sak. Om nu tittar med en lupp, eller "under the loup" som yngwie säger. Så är själva säljargumentet för ritterchoklad i tyskland att den är QUADRATISH!!!!
"yaaay, mamma pappa om vi inte kan åka till kyrkan kan vi få lite kvadratisk choklad då? NEEEEEIN ALLT ÄR GESTÄNGT!!!!"

Stackars barnen i tyskland.
På bussen häromkvällen såg jag en svart snubbe som var så sjukt lik tränaren ifrån punch out.
Jag försökte ta kort på honom men det var för mörk (hehu) på bussen.
Här är iaf en bild på hur han såg ut:
Jag önskade att han skulle hoppa av bussen och sno en cykel och dra iväg. Då hade jag sprungit efter.

1 kommentar: