lördag 12 mars 2011

På väg

Helt sjukt, nu sitter jag på tåget mot sthlm, för att imorgon åka vidare mot tyskland, och på måndag börja min jävla utbildning. Som vanligt vid stora förändringa stänger hjärnan mest av och jag tänker inte så mycket utan reser bara. I förrgår åkte jag 10 timmar buss också, med pladdrande tanter och hundar och röklukt. Tåg är mycket bättre, mest för att min satans laptop har en batteritid som en mongis med hjälm. Nu kan jag sitta och mixa lite skit jag har kvar och smygsurfa lite pörr (HEHE).

Satan vilket väder det är, igentligen vill jag bara åka till närmsta fjäll och åka röven av någon stackars sthlmare som virrat bort sig efter lovet. Men det får bli nästa gång. Jävlar vilken douche som gick förbi just! Vart var jag? Iaf, ikväll ska jag möta upp med charlieboi (calles nya jersey shore namn, ett koncept jag just kom på och ska reta honom för sen)
Lurarna är på och jag funderar på att blasta någon skön skiva så jag slipper höra helyllefamiljen som sitter bredvid mig berätta om sin äckligt perfekta semester. Men jag är inte bitter.

Saknar redan mina gitarrer som står parkerade i Aspås, och dig förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar