lördag 19 mars 2011

Hääääääälg

Sådär ja, helg på riktigt. Som sagt så stack jag iväg till en av mina klasskompisar och hängde och drack öl, efter ett tag kom en av hans polare och snubben han bor med och joinade. Vi blev nog ganska fulla, vid ett snåret nån gång fick vi slut på öl så vi stack ner till chanse för att hitta någon pub att hänga på. Efter första ölen så har min polares sambo raggat upp en tjej med en hund. Och hon tycker vi ska hänga med till henne på efterfest :P

Hon var ganska wierd, drar hem på morgonkvisten och plockar up en bigmac, sjukt gott var det. Med majonäs till strillen.. Nu har jag vilat upp mig hela dagen och ska väll snart försöka hitta på något igen. Längtar tills jag får mitt eget place på riktigt!

Tänker ganska mycket på en mexico strata jag hittade på den där musikbutiken, den var billig och spelade riktigt bra. Kassa pups men det är juh inte direkt ett problem. Blev impad för jag tycker ofta att mexico gurorna känns "döda" i händerna, men den här var riktigt skön, bättre än några av amerika stratorna jag provade också..
Nä nu måste jag ut och få lite luft, och köpa mat och sånt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar