måndag 21 mars 2011

gymdag!

Lugn och fin sönda, och lördag för den delen. Har mest lirat lite wow och chillat.
Och sugit på en öl kanske.

Idag så var jag och Chris och gymmade på skolan, det var galet skönt. Ack så skojjigt det var att se tyskarna gymma tyskt. De lyfte lätta vikter med strikt teknik och skrev ner allt på ett a4 ark som såg ut som en mardröm printad ur excel. Och nåde dig om du inte hade en handuk på bänken medans du körde dina set. Längtar till ankarsbunkern, where dreams are made.

Kändes iaf som att man var en av de största grabbarna där så det är skönt. Får väll skaffa månadskort kanske, men det fanns ingen stans att köra marklyft. Vilket är ett riktigt problem för oss som vill vara serious på riktigt... Får kanske köra typ goodmornings cptungt i ett år :P Nej fan det går inte, så fort jag får månadskort ska jag fan marka om jag så pajjar parketten.

Eftersom jag är i ulandet tyskland så är allt stängt på söndagar. Vilket gjorde att jag fick svänga förbi en kiosk och handla 2 ölkorvar, en 3dl mjölk med sugrör och någon öl att äta efter passet.....

Imorgon ska jag fixa färdigt min inskrivning och sen åka och klämma på den där stratan igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar