fredag 18 mars 2011

Progress!

Nuså, imorse fick jag bruteforca in min registrering. Och det var inte mitt fel, tanten som hade hand om mig hade varit på semester och sen tappat bort mitt mail. Men hon var väldigt trevlig och hjälpte mig omgående fixa en temporär registrering trots att dom inte hade öppet på sitt kontor idag. Nu kan jag åka tunnelbana utan att åka fast och stå och käfta i en timma medans dom hotar att ringa polisen (det har hänt). Mycket trevligt.

Jag var iväg till hamburgs största musikbutik. (tror jag iaf, för den var stooooooooooooooooooor)
Avdelningen för metal gitarrer var lika stor som avdelningen för alla gitarrer på fjuuuul-jam där samuel "jobbar".

Idag så gjorde jag hemska saker. hemska hemska hemska saker.
Jag har nästan blivit tysk! Vi var och åt hamburgare på ett trevligt ställe där man får en riktigt hemmagjord hamburgare med pommes för 4 euro. Stor portion. Kruxet var juh att i tyskland har man inte riktigt dipsås. Man har mayonäs på allt... och jag åt det... och det var gott....

Och för att göra det hela värre så till efterätt fick man en sån här:
Muterad rymd-gojs

Som om man delar innehåller:

Frityrsmet och en kit-kat...

Ni hörde och såg rätt. Jag har just ätit friterad godis...
Stapplade ut från stället med fin pump i vänsterarmen.

Nu ska jag dricka lite schwartzbier och kanske gå och och träffa någon klasskompis för lite häng! Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar