måndag 31 oktober 2011

sömn!!

Vilken dag, kan fortfarande inte riktigt äta något hårt, käken värker riktigt rejält. Lyckades iaf borsta tänderna för första gången sen i fredags, det gjorde ont men var skönt. Försöker sova men det går inte så jättebra, har väldigt ont i ansiktet, så man måste ligga precis på ett oskönt sätt för att det ska gå överhuvudtaget. Sen kommer det mest pinsamma, jag känner mig rejält paranoid.
När jag är ute eller i ett rum ensam så känns det hela tiden som att någon eller något kommer flyga på mig bakifrån och göra mig riktigt illa. Det hjälper inte direkt sömnsituationen. Imorgon ska jag ta mig på jobbet, spännande. Är kanske inte så upplagd.

Usch så dravlig och personlig bloggen har blivit, vänta ska jag se om jag kan hitta något att blogga om...
Fan det händer inte mycket bra, det största nu är väll vintertiden, då får man sova en timma mer iaf. Jag tycker det är hysteriskt kul att något som händer varje år ska vara så svårt att komma ihåg, så det görs tv reklamer på ämnet, och folk spammar facebook med påminnelser... fast egentligen kanske det bara är ett mediajippo så ica passar på att sko sig lite på anspelningar.
Jag fick lära mig av min gamle lärare att klockan vill till sommaren, efter sommaren vill den tillbaka, och efter vintern vill den fram till sommaren. Har aldrig glömt det, nuförtiden så fixar dock mina datorer och telefoner det själv. så jag behöver bara ställa mitt armbandsur. Som jag mest har för att det är snyggt ändå ;) men det är smidigt. Hmm det blev varken roligt eller intressant. Jag orkar nog bara inte vara arg eller bitter just nu nog för att få till min vanliga bloggschwung. imorgon kanske.
Nu är klockan snart 03 och jag ska försöka sova lite till. Godnatt!

1 kommentar:

  1. Nej men hu! Hade ingen aning om att detta hänt dig förrän jag råka kika in här nu idag. Ibland når inte djungeltelegrafen så långt. Usch och fy. Tycker riktigt synd om dig och jag hoppas allting läker snart. Tyvärr finns väl risken att de psykiska såren läker sist... Åh, om jag bodde i Pite skulle jag komma förbi med...glass eller smoothie eller nåt annat som du kanske skulle kunna äta... Hoppas du har ordentligt med folk omkring dig som tar hand om dig. Och vet att jag sitter här uppe i Lule och tänker på dig!

    SvaraRadera