onsdag 26 oktober 2011

Polisen i sveg

haha! okej det är trist med vandalisering (man måste juh hota för å få nå)

men iaf.
"Bland det värsta vi kan råka ut för"
är alltså det som har hänt i sveg, och vad är det som har hänt?
Det är inte som i krokom där bovar körde rakt genom byggnaden med en gaffeltruck och lyckades stjäla både pistoler och mp5or.
Det är inte som i östersund där polishuset bombhotats ett antal gånger.

ja men vad är det då?
Någon har kastat ägg och krossat en ruta!

så då har dom STÄNGT hela polisstationen!!! betyder det att det inte finns någon jävla polis i sveg längre?
"hörru harry, vi ska juh råna macken imorgon, går du på ica sen så du kan ägga bort poliserna tills imorgon?"
herregud


Finns det någon misstänkt?
– Inte nuläget, säger Håkan Andersson.
nähä

och vadfan ska ni göra åt saken?
– Vi söker hjälp från Östersund. Förhoppningsvis får vi det, säger han.


yes, ring efter backup. Det bruka jag göra i starcraft när jag har en hel jävla arme som metodiskt gör pellets av min bas, inte om jag drar på en fika och får ägg på mitt command center....


vad händer härnäst?
Fick ni tag i någon misstänkt?
– Nej, och således har vi kommit fram till att det är bäst att atombomba sveg i förebyggande syfte.


nog för att ingen skulle sakna sveg... men kan det inte vara värt att vika sig för terroristerna bara lite den här gången?
'
läs om spektaklet här: http://op.se/lanet/harjedalen/1.4039148-polishuset-i-sveg-vandaliserat-bland-det-varsta-vi-kan-raka-ut-for

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar