söndag 30 oktober 2011

aaaaaaaaaaaaaaaj

Pain increasing! mitt öga gör nu så ont så jag undviker att blinka.
Fick äntligen tag på en jourtandläkare, där fick dom först krossa tanden lite till för att lyckas peta bort en god tredjedel av den hela vägen ner i tandköttet, sen spände dom fast en metallställning (ungefär en sådan man ser utanför hus som blir renoverade), drog åt den med bultar som stack ut genom munnen, och göt färdigt en ny tand. Det var ungefär så skönt som man kan tro, nu när jag kom hem tänkte jag prova äta något, men när bedövningen började släppa så insåg jag att jag har en rejääääääääl smärta framför mig åtminstone resten av dagen, satan.
Känner dessutom nu när jag kan stänga munnen igen att en annan tand har fått sig en rejäl smäll... lär bli billigt det här. :(

Dagsformen, väljer fortfarande att blunda mest med högerögat då det är lite svullet och gör ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar