torsdag 20 oktober 2011

Möte!

Idag var det möte! jag och min kollega turades om att surfa fram snygga dyra gitarrer på våra laptops under mindre aktiva segment. När min kollega utbrast att han var rejält hungrig började jag googla efter bearnaise. Det finns många fina bilder på bearnaise, hittade en högupplöst bild med bearnaise och något fint kött. Jag la upp den på helskärm och lät den sitta hela sista timman innan lunch till min kollegas förtret. Hysteriskt roligt.

Detta är också galet roligt.
http://youtu.be/95K-OOzeSYs

Hade gärna bäddat in men det går inte på detta klippet :(((

Alltså varför är det så svårt att gå och lägga sig? Jag har varit dödstrött hela veckan, men när jag kommer hem har jag massor med småsaker att göra, så man sätter sig med lappyn framför teven och pysslar. När man är klar så är klockan alltid efter 12. Rejält omdömeslöst. Nu ska jag iaf sova hoppas jag. Skönt att det är helg snart, kommer bli skönt att koppla av lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar