torsdag 5 januari 2012

2012 ajm back 3: back harder




Samtidigt så är det 2 kids som sitter vid en annan bordsplats, dom är ca 13 år gamla och åker i ett sällskap, alla i sällskapet har biljetter till vagn 6, det här är vagn 4.
 Dom vägrar sälla sig till sitt sällskap, för "nu har vi juh satt oss här med väskorna och allt" HERREGUD!!! orka vara så jävla gubbig när man är fånigt liten. Dom hade varsin ryggsäck... Deras resekamrater vallfärdar nu hit för att säga åt dom att sätta sig på sina platser. Och deras telefoner ringer konstant.
Efter ett tag så kliver dock personerna som ska ha dom platserna på och schasar bort dom.

Nu kommer vi dock till personerna framför mig. 2 riktiga skid-douches från stockholm.
Ungefär i min ålder. Här kommer nu några utdrag från deras konversationer.

- Teven dog när det var hockey igår
- Jag vet, sjukt segt, jag trodde det var min tv som gick sönder.
- Jo men man kunde streama matchen från någon tysk site, men jag vågade inte gå in på den på min tjejs pc. Dom kan ju gå sönder om man går in på hemsider.
- Jo dom kan ju det.

Med dessa visdomsord inser jag att jag har att göra med teknikidioter och appletöntar (ofta skola de båda mötas.)

Efter detta drar dom fram sin maclaptop, och sätter på sagan om ringen, på skitstark volym, what the fuck is up with that? Jag ska dänga upp mina
närfältsmonitorer nästa gång jag tågar och mixa något från NEO kanske...

Jag överväger att spränga hela världen när en av killarna utbrister.

- är det sauron, är det en snubbe eller?
- a..

what??

Det fortsätter i samma visa, i scenen där frodo påstår skämtsamt att gandalf är sen.
Först berättar person 1.

- hysteriskt skratt kommer nu
- det borde man göra, vänta typ 5 - 10 sekunder innan man skrattar
- haha ja det ska jag göra nästa gång du skämtar, vänta 5 sekunder.

Dom levererar inte på sitt löfte.

Efter ett tag diskuterar dom gandalf:

- alltså han är juh typ gammal
- jag men han måste juh ha en spell så när han är 200 år gammal så trollar han så han kan leva 300 år till.
- vad är han igentligen, är trollakarlar typ en egen ras?
- ja finns det trollkvinnor??

Tyvärr följs inte denna brilljanta frågeställning upp, utan avbryts av den vanliga frågan:

- vet du något bra sågverk i stockholm?
FAAN, jag vill höra mer teorier om sagan om ringen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar