måndag 18 juli 2011

Plus

Jag önska lite att jag kunde ha en plus funktion på min blogg, ni vet som aftonbladet. Så att folk som ger mig pengar eller öl kan få läsa det riktigt smaskiga. AB lockar till exempel med "Öppna ölen med din Iphone". Fantastisk målgrupp, hur doucheig måste man inte vara för att först: äga en iphone, sen: vilja öppna öl med din iphone, och till sist: vara så doucheig så du betalar för Plus på AB!!!
Jag vet inte vad du tänker men jag tänker mig någon slags superdouche som är framtagen i ett rymdlabb någonstans. Ni vet sådana där människor som tycker volbeat är bra "musik"

Vad sägs om "Jag njuter i hela kroppen" Hitta lugnet med Ernst Kirchsteiger. Precis vad jag vill betala 30 spänn för, mer jävla Ernst. Han lyssnar säkert också på volbeat.


"6 sätt att få stånd igen" Se här vilken metod som passar just dig. 
Metod 1: lyssna inte på volbeat? works for me!


"Svenskarna svarar: så har vi sex" Alltså wtfffff, fast den är väll direktlänkad till plusartikeln om zlatan på gröna lund. ffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.


Vet inte varför jag läser aftonhoran men det är något fascinerande med en tidning som lägger upp SOLEN PÅ VÄG TILLBAKA! före "vår son slog ihjäl läraren. Oh wait det är också en plusartikel. fantastiskt. 


Men när Fritzl incidenten hände så levererade AB det bästa löpet någonsin: 
Från landet som gav oss hitler!


Hur kommer man på en sån king grej att skriva? det är som att jag jobbade på aftonbladet. 

"Hur du säljer din Ipad 1 och Köper en Ipad 2 med marginal nog att ladda hem senaste douchebeat albumet. Extra artikel om hur många olika kaskadkopplade autotuners dom använder." Bara på Dö i en eld plus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar